Salı, Şubat 20, 2007

Sobelendim...

Evet bende eşim tarafından sobelendim, artık bazı gerçekleri ortaya dökmenin zamanı geldi:
* Sabırlıyım, bazen insanı delirtecek gerecek kadar sabırlıyım, ama içim kıpır kıpır olur bekleyemem velakin sabır tuhaf bişey kendimi resetleyip tekrar başa alıp bekliyorum.
* Haksızlığa karşı antipatim var. Başımı alır giderim, haksızlığa uğradıysam bi şekilde intikamım acı olur (peh peh).
* Bilgisayarları severim, bazen problemleri oluyor, çözünce o problemleri sanki onlara hükmediyormuşum gibi geliyor.
* Küresel ısınıyorum. Evde çok fazla ısıtma araçları kullanmıyorum, kocaman güneş var işi ne, ısıtsın.
* Feci şekilde kalem çeviririm, sağlı sollu atmalı tutmalı.
* Darbuka çalışıyorum 3 haftadır, şimdilerde göbek atacak kıvama geldi.
* itiraf.com okurum, bazen abartıp saatlerce. Bi tane program yaptım tüm itirafları cep telefonuma yükledim, bi yerde
beklerken hemen açıp okurum hiç acımam.
* Toyotada çalışıyorum, yazılım uzmanıyım illa velakin aslında makina mühendisiyim. Yüksek lisans tezimi "Sonlu elemanlar analizi ile bir standardın CAD yazılımı ile incelenmesi" konusunda yaptım. 2000 yılında "HTML nedir" türü bir kitap okuyarak başladığım yazılım konusunda halen ilerlemekteyim. (Ecemin bu konuda katkıları pek çoktur).
* Hurafeler inanmam ama korku filminden korkarım. En korktuğum şey küçük japon bir çocuğun ağzını açması ve öyle durmasıdır. Grunge filminden feci tırsarım.
* Sinema hastasıyım, gerek internetten gerek digiturk sinema paketinden çok film izlerim.
* Dizi hastasıyım. Lost, Heroes, 24, Dexter, Yaprak dökümü, avrupa yakası takip ederim.
* köpeğimiz var, golden.
* bilim teknik okurum, "evrende bu hafta ne olmus, hangi yıldız bulunmuş" takip ederim, "kuantum fiziğinden" bi bok anlamam.
* Birçok ünlüyü ve mankeni tanımam, ne giymişler ne yapıyorlar ilgilenmem, bayar beni.
* En sevdiğim şey yemek yerken avrupa yakası izlemektir. çifte kavrulmuş fındık etkisi yapar bende.
* Sağlıklı yaşamam, yaşayanıda sevmem. 1 saat koşup hayatımı 1 saat uzatacağıma, 1 saat tv izleyip cips yerim, zaten o uzamış hayatımda yapacaklarımı şimdiden yaparım.

Yaz yaz bitmiyor, belki sonra devam ederim (bugünün işini yarına bırakıp sonra unuturum)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendi kendime yorum yazarim.