Salı, Şubat 27, 2007

Podcast olayı

Yaklaşık 3 haftadır fena sardırmış durumdayım poscaste.

Poscast nedir?

Podcast, radyo yayınlarının veya televizyon programlarının ses dosyası olarak internette sunulmasıdır. Ama bu sunulma iTunes üzerinden yapıldığı zaman size pek çok avantaj sağlıyor. Bu yayınlara üye olabiliyorsunuz ve yeni episodelar otomatik olarak yükleniyor.

Benim bir tane 512 mblık ipod shuffle'ım var, ve daha mp3 dinlemişliğim yok onda, hep podcast dinliyorum. Genelde Radyo ODTÜ programı olan "Modern sabahlar"ı dinliyorum. Hatta her sabah arabada dinliyorum diyebilirim. Gent de oturup da Brükselde çalışınca 1 saatlik bir yolculuk oluyor tabi, zaten programda 1 saat.

Bunun dışında CNN Türk podcast konusunda oldukça iyi, neredeyse tüm programları podcast olarak mevcut. 5N1K, sabah haberleri ve tüm haber programları var. iTunes programını indirirseniz bu programlara ücretsiz erişebilirsiniz. Ayrıca CNN Türkün web sitesinde de podcast linki sol menüde bulunuyor.

Podcast konusunda merak ettikleriniz için bana yazabilirsiniz sevgili çocuklar. Adresim barış manço moda seksenbinbeşyüzüç istanbul.

esen kalın.

Hiç yorum yok: