Salı, Mart 06, 2007

itiraf.com programı

Programcı olduğumu söylemiştim dimi. İş yerinde bazen çok canım sıkılıyor, açıp bir itiraf.com okumak istiyorum. En azından o gün yayınlanan itirafları. Ama kocaman da bir pencerede web sayfasını açmak istemiyorum. İşte buna bir çözüm buldum. Yaptığım küçük programcık itiraf.comdan aldığı sayfaları küçük bir pencerede gösteriyor. İstenildiğinde şeffaflaşan bu pencerecik, size "ben şu an çok meşkulum" havası da veriyor. Yalnız suratınızı asıklaştırın ve çok dıkkatli bir şekilde monitöre bakın. O zaman kimse sizi rahatsız etmez "konsantre olmuş bu" diye düşünürler.

Programın görüntüsü şöyle birşey:


Bu da şeffaf hali:

Tabi bu programı dağıtamıyorum, kendim için yapmış oldum yani. Copyright dolayısıyla. Ama derseniz ki "ekmek musaf çarpsın sadece ben kullancam", o zaman bir kopyasını vermeyi düşünebilirim.

2 yorum:

filiztosyali dedi ki...

Su programi projelendirseniz sayin ustat. Prpje uzmani Evren beye danisabilirsiniz. Pazarlamsini yapar
Tebrikler
Filiz Tosyali

Unknown dedi ki...

Evrenden cok daha büyük projeler bekliyorum. Bu proje az gelir. (gelir iki anlamda, hem ona az gelir, hemde az para getirir anlamında).