Pazartesi, Mart 19, 2007

Türkçe bilim-kurgu kitapları

Yazar Philip K. Dick, birçok eseri filme çevrilmiş, bakınız Total Recall, Bladerunner, Paycheck.

ubik (ubik/altıkırkbeş yayınları/haziran 2002)
alfa ayının kabileleri (clans of the alphane moon/metis yayınları/mayıs 2002)
albemuth özgür radyosu (radio free albemuth/altıkırkbeş yayınları/ekim 2001)
mars'ta zaman kayması (martian time-slip/altıkırkbeş yayınları/temmuz 2000)
suikastçı (solar lottery/sarmal yayınevi/ağustos 1999)
yüksek şatodaki adam (the man in the high castle/metis yayınları/temmuz 1999)
karanlığı taramak (a scanner darkly/altıkırkbeş yayınları/haziran 1998)
vulcan'ın çekici (vulcan’s hammer/metis yayınları/şubat 1998)
gökteki göz (eye in the sky/metis yayınları/haziran 1997)
dr. gelecek (dr.futurity/sarmal yayınevi/ocak 1997)
bıçak sırtı (blade runner/-/-)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de bilim kurgu kitap listemi ekleyim oy oy:

Voltron'a 5 aslan cagirdim 4 geldi 51 cevirdik hesap üstümüze kaldi
Jonahtan Peachaslan-gidik yayinlari)

Dürümü Saturn'de yaparlar isin kiliciyla yaprak keserler - Jules Vernel-lüle kitabevi

Darth Vader deplasmanda 3 puani gezegeni patlatarak alir - Güzin Abla- hürriyet

Msnde Chata girdim Neo cikti bana kontür at dedim. Taha Yasin Ramazan - Hububat yayincilik

Cumayi Plüto Merkez'de kildim
-Fahrettin Cüreklibatur, Dünyayi kurtaran Denyo basim yayin

Unknown dedi ki...

Bu kitapların çoğu var ek olarak şunlar var:

* E.T. ölmemiş, Sarıyerde börekçide çalışıyormuş (Korku-gerilim, Heba yayınları-1999)
* Uzayda yürüyüşe çıktım, tinerciler saldırdı (Bilim-kurgu/Fantazi, Fantazi yayınları-2003)
* Mr.Spak: Tokatda Bel Fıtığı tedavi merkezi (Diyet-sağlık, Tabibler odası, 2007)
* Işın kılıcı ile miyop tedavisi (Komedi bilim kurgu, antilop yayınları)