Cuma, Mart 09, 2007

Yeni arkadaşlar: Kürşat ve Tılsım

Evet sevgili okuyucular, bundan sonra sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için, Kürşat ve Tılsım'da bize (daha doğrusu bana) katılmış bulunuyorlar. Kürşat Beşen arkadaşımız İstanbulda ikamet etmekde ve Uluslararası ilişkiler uzmanı kendisi. Bize istanbuldan haberler sunacak tüm ciddiyetiyle. Tılsım Birka arkadaşımız ise Brükselde oturuyor, tek özelliği duygusal olması. Bize Belçika haberleri geçecek. Şimdiden kendilerini tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum. Yazıların kime ait olduğunu en alttaki imzadan anlıyabileceğiz. Heralde gerek uslup gerek yazım stili ile kendilerinin farkındalığına vardıracaklar siz çok sevgili binlerce okuyucumuza.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

abi ben de kahveden haberler geçmek istiyorum, dün 51 partisini kim aldı kim kupa papazını çıktı, kim çay yerine red bull ısmarlardı, Slovak garson kıza kim yüzük aldı, gibi önemli şeyleri geçerim abi, geyik yapmam abi.
Rumuz: Sıla KafeeHaus'dan Dumrul

Kürşat Beşen dedi ki...

Aslinda Almanyadan da bir yazar fena olmazdi.